Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

''Το σκουλουκούιν''

ΣΤΙΧΟΙ
Έβρεξεν μες στην αυλήν μου
Τζιαί ’παιζα με τα πηλά
Τζι’ είδα μέσα που το χώμαν
Θκιό ματούθκια γελαστά
Θκιό ματούθκια γελαστά


Ήταν έναν σκουλουκούιν
Τζι’ ήταν όπως την κλωστήν
Ήβρεν μιαν μιτσιάν τρυπούαν
Τζιαι προσπάθαν να χωστεί
Τζιαι προσπάθαν να χωστεί

Σκουλουκούιν σκουλουκούιν
Πού πάεις χωρίς βρακούιν
Έμπα μέσα στη φουλιά σου
Μεν πονίσεις τα λαιμά σου

Έπιασα το που τον νούρον
Το φιλούιν το μιτσίν
Έπαιξα λλίον μιτά του
Τζιαί ’κλεισα στο ποτσίν
Τζιαί ’κλεισα στο ποτσίν

Τζιή ήρτεν έσσω η αρφή μου
Τζιαί ’μπηξεν τες παουρκές
Είπεν το τζιαι του τζιηρού μου
Τζιαι ’δωκεν μου πατσαρκές
Τζιαι ’δωκεν μου πατσαρκές

Σκουλουκούιν σκουλουκούιν
Εν να σγάψω έναν λουκκούιν
Μες στην λάνταν να σε χώσω
Τον πελάν για να γλιτώσω

Σκουλουκούιν σκουλουκούιν
Εν να σγάψω έναν λουκκούιν
Μες στην λάνταν να σε χώσω
Τον πελάν για να γλιτώσω